CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Ahad, 12 April 2009

salam pada pengunjung


hai kawan2 yg mengenaliku n pengunjung yg sudi melayari blog ku ini...
mesti korg herankan knper aku cerita menda yang lebih kurng same.. bcoz blog nie aku wat adlah untuk menceritakan dan berkongsi seribu satu kenangan ku... pahit manis ku aku akan coretkan kalo da kesempatan.. aku bukan nak menjaja... tapi just berkongsi pengalaman hidupku.. pengalaman hidupku xdelah sesusah n menarik mane pun biase2 jer.. same mcm kehidupan normal manusia...
ape2 pun aku akan selitkan sedikit tazkirah pada mase2 tertentu.. huhuhuhu xkan lah aysk nak bace cerita aku je... kdg2 ape yg ku tau aku akan selitkan menda2 yg faedah wat tatapan kawan2 ku sekalian.....
salam sayang pade yg tgk blog nie... huhuhuhu

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Firman ALLAH s.w.t bermaksud

"Dan Kami tidak mengutus Rasul-rasul sebelummu (wahai Muhammad) melainkan orang-orang yang tentu makan minum dan berjalan di pasar-pasar, dan Kami jadikan sebahagian dari kamu sebagai ujian dan cubaan bagi sebahagian yang lain, supaya ternyata adakah kamu dapat bersabar (menghadapi ujian itu)? Dan (ingatlah) adalah Tuhanmu sentiasa Melihat (akan keadaan makhluk-makhlukNya)."-Surah Al-Furqan:ayat 20