CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sabtu, 23 Januari 2010

Kg Halaman KU

salam syg kpda pengunjung... hehehe masa ku menaip warkah nie.. ku skrg berada di kg halaman ku di kg relong.. mesti semua org tertnya2kan.. yelh dgn kesdihn yg melnda diiri ku nie, tiba2 aku leh blik kg plak...
kalo korg ak tau... semua kesdihan yg ku alami inilah ku bwk ke kg utk menceriakan kmbli diri ku nie...

aku pun xtau dari ku diploma lagi mase ku menuntut di KPTM Kuantan, bila kau ader mslh je org kesedihan, aku mesti balik kg.. aku mmg susah nak cerita kat org masalah aku, coz ku takut menjadi beban pada diri mereka plk.. so aku tngung sendiri and aku lepas semua kesdihan aku di kg...

dan sekrg pun aku mcm itu gak.. biler ader sesuatu perkara aku xleh nak selesaikan di shah alam, alernatif yg lain aku blik kg...hehehe bnyak menda aku selesai kat kg.. mugkin kg keadaan yg aman dan damai membuatkan aku leh berfikir dgn tenang dan xserabut ayam kan...

skrg aku mendapat kembali ketenangan dlm diriku, aku mendpt semula kekuatn dlm diri ku..
biarlah semua yg berlaku itu aderlah kenangan dlm diri ku sendiri...

aper2 pun aku redha dan teruskan hidup nie.. aku kena kuat.. kalo aku lemah orh sekeliling aku akan lemah gak.. aku xnak diorg sedih bila lihat aku sedih... so aku kena gembirakan mereka...

KAWAN-KAWAN KU
begitu bnyak jasa korng kat aku.. aku xtau nak bls mcm ner lagi.. ko lihat aku sedih korg pun turut sedih..
skrg aku kembali kuat utk aku teruskan perjuangan aku di jalan ALLAH..

thanks all.... aku sudah kumpulkan kekuatan aku di kg halaman ku utk aku membawanya ke shah alam.. aku xkan bersedih-sedih g...

^_^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Firman ALLAH s.w.t bermaksud

"Dan Kami tidak mengutus Rasul-rasul sebelummu (wahai Muhammad) melainkan orang-orang yang tentu makan minum dan berjalan di pasar-pasar, dan Kami jadikan sebahagian dari kamu sebagai ujian dan cubaan bagi sebahagian yang lain, supaya ternyata adakah kamu dapat bersabar (menghadapi ujian itu)? Dan (ingatlah) adalah Tuhanmu sentiasa Melihat (akan keadaan makhluk-makhlukNya)."-Surah Al-Furqan:ayat 20