CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Jumaat, 26 Februari 2010

salam maulidur rasul

salam.. huhuhu arinie hari cuti sempena menyambut maulidur rasul...
sebelum itu aku ingin mengucapkan selamt menyambut maulidur rasul...
aper yg korg wat sempena sambutan ini?? adakah korg pg tgk wayang? berkelah? or pg tempat2 majlis ilmu sempena maulidur rasul?

huhuh mlm maulidur rasul aku plak ader kelas.. berat hati aku nie nak pg.. yelah mlm2 mcm nie ptut duk umah jer baca or dgr yasin n selawat keatas nabi.. dalam perjlnan aku nak pg fac, mcm 2 gaya aku tgk biler waktu magrib menjelma,,, biler aku tgk air mata aku mula menitis.. aku tnyer pada diorg.. xpg masjid ker.. mlm nie mlm khamis... nie ader lagi di atas jln raya utk menuju ker fac.. biler aku smpai je kat fac.. air mata aku jatuh lagi.. tgk, diorg berpusu2 nak pg kelas... xpg masjid ker?? 
aku tgk mcm xder smbutan maulidur rasul pun.. 

kelas aku batal.. aku pun balik.. mase aku blik jer.. aku tggu bas.. aku tgk lagi...
huhuu sedih kot.. bukan lah aku nie ckp aku just duk kat masjid plak.. tapi just hormat je.. kalo xnak baca yasin dgr jadilah.. kater idola Rasulullah tapi hari mcm nie pg date.. aper kes.. jgn kiter ckp je tapi xnak wat.. betu x?

sedih lah aku tahan kesedihan samapilah aku smpai umah.. sedih xterhingga... 
aper2 pun aku nak ucap salam maulidur rasul kepada rakyat malaysia dan seluruh dunia...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Firman ALLAH s.w.t bermaksud

"Dan Kami tidak mengutus Rasul-rasul sebelummu (wahai Muhammad) melainkan orang-orang yang tentu makan minum dan berjalan di pasar-pasar, dan Kami jadikan sebahagian dari kamu sebagai ujian dan cubaan bagi sebahagian yang lain, supaya ternyata adakah kamu dapat bersabar (menghadapi ujian itu)? Dan (ingatlah) adalah Tuhanmu sentiasa Melihat (akan keadaan makhluk-makhlukNya)."-Surah Al-Furqan:ayat 20