CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Ahad, 13 Jun 2010

keputusan__berdebar-debar

result akan dikeluarkan pada pukul 10 pm selepas meeting dgn senat... huhuu maser aku baca keadaan diri ku terlalu lemah..diri aku maser 2 sakit dan xbermaya langgsg.. tapi aku nak jgk bukak tgk reult aku tapi aku hampa.. xleh bukak.. itu pun aku bukak pader kol 3 or 4 pagi.. sakit-sakit sempat lagi aku berjaga ek.. 

hehehe pada hari jumaat ku mencuba gak.. xblh2 akhir nyer pada tghari sabtu akhirnya dapat jugak ku bukak.. hahahaha bukan kepalang terkejut aku.. xku sangka subject yg ku sangka repeat akhirnya lulus gak.. alhamdulillah aku bersykur.. walaupun pointer aku sem nie jatuh tapi cgpa tetap naik.. alhamdulillah aku bersyukur sem nie masih still lagi 3.. alhamdulillah.. 

aper -aper pun tahniah kpda my housemate nikmah aka mama, anis dan ?? kalo housemate aku nie mugkin dapt dekan lagi kot.. aku pun xtnyer dia.. dia sibuk prktikal..tahniah korg...

kepda sahabt-sahabat ku yg result yg kurg memuaskan, jgn lah begitu kecewa.. setiap yg berlaku ader hikmah nyer.. mugkin kiter kena bnyak lagi muhasabah diri kiter utk memperbaiki kelemahan diri kiter.. jgn tunding jari ke org lain tapi tunding lah jari kat diri kita coz nnti kiter akan dapat tahu aper sebabnya..

kpda yg berjaya tahniah dan kurg memuaskan cuber lagi ader satu tahun lagi utk mencuba..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Firman ALLAH s.w.t bermaksud

"Dan Kami tidak mengutus Rasul-rasul sebelummu (wahai Muhammad) melainkan orang-orang yang tentu makan minum dan berjalan di pasar-pasar, dan Kami jadikan sebahagian dari kamu sebagai ujian dan cubaan bagi sebahagian yang lain, supaya ternyata adakah kamu dapat bersabar (menghadapi ujian itu)? Dan (ingatlah) adalah Tuhanmu sentiasa Melihat (akan keadaan makhluk-makhlukNya)."-Surah Al-Furqan:ayat 20