CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Jumaat, 30 Oktober 2015

UPDATE KAIT, BLOUS, KEREPEK, KELUARGA DAN JUGA PERSONAL

hai kawan-kawan semua.. lama sudah tidak mengupdate blog ini,, dah lama2 sangat.. ini dah pengujung tahun 2015... huhuh hampir setahun tidak update coz banyak sangat yangberlaku sepanjang 2015. Ada pahit ada manisnya

bermulalah dengan episod awal tahun 2015 saya dengan menghasilkan kait saya. rasa seronok juga sebb belajar benda baru seperti set baby, kasut baby, headband baby, bunga dan lain2. alhamdullilah dengan hasil itu saya boleh bukak business..

ini hasil kait saya yang kedua
set baby kasut, headband, sarung tangan, beanie














selepas itu saya belajar pula menjahit. alhamdulillah hasil blous saya pun mengalakkan.. mengunakan networking yang sedia ada, saya kembangan lagi hasil kreatif saya dengan buat tempahan baju bloues dan baju kurung. 
ok gambar saya sertakan part 2 akan datang.
berbalik pada sepanjang tahun 2015 ini family md dahan kerja berjalan iatu family day dan happy raya



ok belanja satu gambar dulu. next part akan menceritakan kemeriahan keluarga tautan hj hussin ke 3

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Firman ALLAH s.w.t bermaksud

"Dan Kami tidak mengutus Rasul-rasul sebelummu (wahai Muhammad) melainkan orang-orang yang tentu makan minum dan berjalan di pasar-pasar, dan Kami jadikan sebahagian dari kamu sebagai ujian dan cubaan bagi sebahagian yang lain, supaya ternyata adakah kamu dapat bersabar (menghadapi ujian itu)? Dan (ingatlah) adalah Tuhanmu sentiasa Melihat (akan keadaan makhluk-makhlukNya)."-Surah Al-Furqan:ayat 20