CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Jumaat, 23 Oktober 2009

akhirnya.....

salam.. akhirnya aku dapat gak update blog aku yg dah berape minggu x update.....ape nye.. bz smcm je.. dgn project microP, test, project jepun g, presnt lagi.. mcm2 lah.. nie lah lumrah seorg pelajar...ape2 pun aku terima nie sbgai tugasan aku sebagai seorng pelajar engineering.. bermula kesibukan aku bila project microP aku xjadi2.. risau gak... tapi, berkat kejersama dlm group, sumbgan kwn2 aku, dan tolong2 menolong antara satu sama lain.. dan yg penting kesabaran 2 lah akhirnya sehari b4 nak presnt akhirnya jadi gak.. aku amat bersyukur bnyak2.. terima kasih aku kepada abg senior aku yg xjemu2 beri ilmu dan tun juk ajar kepada kami, iaitu wak, senior2 yg sudi ajar ktorg, MPP electric, kawan2, group rosly dan yg xterhingga aku ucapkan bnyak terima kasih kepada en ezril dan mis naimah yg xjemu2 ajar kami.. thanks q..... dlm minggu 2 lah aku dah lupe erti srpan pagi, tido kul 12 mlm, dan bgun pgi2, 2 aku tggl sekita bila menjelng nak presnt microP... pas je hbis project microP aku nak satelkan project jepun aku plak.. pnat project microP xhilang lg...kena wat project plak, ari 2 mintak kat sensei delay sikit.. huhuhuhuhu pas antar project jepun ada 2 test menanti... dan akhirnya mlm nie barulah aku dapat update blog aku.. hahahahaha.. ponat2...

pas 2 minggu depan start plak final exam utk sem nie.. mcm jap je aku bljar.. pjm jelik, pejam jelik dah habis... ape2 pun aku nak ucapkan gud luck kat semua kwn2 ku............

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Firman ALLAH s.w.t bermaksud

"Dan Kami tidak mengutus Rasul-rasul sebelummu (wahai Muhammad) melainkan orang-orang yang tentu makan minum dan berjalan di pasar-pasar, dan Kami jadikan sebahagian dari kamu sebagai ujian dan cubaan bagi sebahagian yang lain, supaya ternyata adakah kamu dapat bersabar (menghadapi ujian itu)? Dan (ingatlah) adalah Tuhanmu sentiasa Melihat (akan keadaan makhluk-makhlukNya)."-Surah Al-Furqan:ayat 20