CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Ahad, 25 Oktober 2009

hari yg best pg bangi

salam kawan2 ku... ari2 pas je test KJM aku pernah ckp kat member umah aku.. yg aku xnak pgng buku pelajarn selama 3 hari, coz aku nak rehat.. mmg ye pun aku xpggng... ari jumaat 2 pas je kelas aku dah jnji dgn ahli group aku nak belnje diorg coz berjaya wat project microP.. tahniah korng.... pas 2  aku tgk wayang plak,,, tgk papadom.. best giler... and aku mulalah update akunyer blog.. hahaha memeng aku xsentuh pun... sekali sekala aku baca novel yg aku baru beli.. pas 2 pg2 sbtu 2.. pas solat subuh aku strt dah bukak laptop.. cdng nak tgk2 je.. pas 2 wish birthday my cousin... pas 2.. syok chat dgn dia, apelg dia ajak aku pg umah akk dia... a.k.a cousin akulah dgn anak sedara aku, iaitu akak adah n sumayah... pg2 aku siap2 pg sn.. jnji dgn lia tunggu kat bank negara.. pglah siap... tguu train kat pdg jawa.. aisheman plak, train delay.. lama gak lah.. tnpa buang masa aku baca dulu novel aku...gile novel katakan...
dalam kul 930 barulah ada train.. naik lah sampailah ker bank negara...
pas 2 naik train ke seremban plak.. huhuhu penat gak, xpe janji sampai umah akak adah n sumayah...
smpai je mayah ambik ktorng.. pas mkn tghari, akk adah masak pulut dgn sardin.. best... pas 2 diorg ajk pergi pasar mlm.. aku borng habis.. kalolah aku kuar duit bnyak ari2.. aku rase semua kedai pasar mlm aku beli.. hahahahaha...tahan2 nafsu.. pas 2 akk adah perknalkn bakso.. mmg best lah...cume pedas sikit.. arini pas tgk cite melodi, diorg antar kitrg balik.. seronok.. thanks kepada akak adah and sumayah coz layanan istimewa korang.. nnti ader mase syida mai lgi... ok............

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Firman ALLAH s.w.t bermaksud

"Dan Kami tidak mengutus Rasul-rasul sebelummu (wahai Muhammad) melainkan orang-orang yang tentu makan minum dan berjalan di pasar-pasar, dan Kami jadikan sebahagian dari kamu sebagai ujian dan cubaan bagi sebahagian yang lain, supaya ternyata adakah kamu dapat bersabar (menghadapi ujian itu)? Dan (ingatlah) adalah Tuhanmu sentiasa Melihat (akan keadaan makhluk-makhlukNya)."-Surah Al-Furqan:ayat 20