CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Rabu, 11 November 2009

AKHIRNYA

alhamdulillah aku bersyukur kehadrat ilahi coz akhirnya aku dapat menghabiskan peperiksaan akhir utk sem 5.. huhuhu alhamdulillah ALLAH s.w.t mempermudahkan segala urusan ku di waktu ini.. aku amat bersyukur...
la nie aku baru dapat update blog aku.. mane xnyer bz memanjang dgn exam... nak stdy.. huhuhu biasa lah lumrah kehidupan seorng studnt.. last2 minit baru nak stdy betul2... betul kan?????????


skrg aku tgh kebosanan.. boring gak kan.... duk umah je.. nak kuar mls.. hehehe biaselah aku.... sok jln2 dgn kwn2 b4 nak blik.. nie tiap2 kali hbis exam, mmg ktorg wat.. nak wat kenangn tiap kali hbs sem... sernk.. lg2 dapat kwn yg best n sportgh mcm budak2 nie......


aper pun.. aku nak ucapkan selamat bercuti kepada kwn2 ku yg akan bercuti n selamat pengantin baru kpda sape yg berkenaan n gud luck for sape yg nak habis n gud luck saper yg xhbis exam lagi.. semoga aper yg korg lakukan itu dgn nawaitu yg baik... salam manis n sayang dari . penulis blog ini lah....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Firman ALLAH s.w.t bermaksud

"Dan Kami tidak mengutus Rasul-rasul sebelummu (wahai Muhammad) melainkan orang-orang yang tentu makan minum dan berjalan di pasar-pasar, dan Kami jadikan sebahagian dari kamu sebagai ujian dan cubaan bagi sebahagian yang lain, supaya ternyata adakah kamu dapat bersabar (menghadapi ujian itu)? Dan (ingatlah) adalah Tuhanmu sentiasa Melihat (akan keadaan makhluk-makhlukNya)."-Surah Al-Furqan:ayat 20