CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Rabu, 11 November 2009

Keputusan aku akhirnya

salam kasih wat semua... hehehehehe... bnyak menda aku nak coretkan didalam akunyer blog nie.. aper xnyer aku bz dgn exam.. dan akhirnya aku dapat gak coretkan segala isi hati ku ini dlam blog nie.. hahahahaha xde lah...


strt je aku nak exam mule lah kecoh suh wat pre -regstr... akhirnyer aku pun wat lah... mula dalam dilema gak lah.. mane xnyer same ader aku nak pilih commm or power... last2 aku daftar dulu coz aku tkt aku luper nak daftar.. mula2 aku daftar power utk major sem depan.. tapi aku xbrape yakin.. last2 aku wat solat istikarah...


dan akhirnyer aku bermimpi yg bercanggh dgn aper yg aku pilih... pas aku jwb paper comm 2.. aku pun pulng kg utk aku ambik MUET 09... hehehe aku duk kg n aku rehat2 aku tenangkan pikiran ku ini.. akhirnya aku pun dapat keputusan dan dapat mentafsir mimpi yg ku perolehi itu.. dan dgn keputusan yg tenang aku pun mengambil major commm sebagai major pilihan ku


 ini lah cita2 ku sebnrnyer... hahaha jgn xtau.. aku ader perancngan yg tinggi utk majukan malaysia ini.. aku nak jadikan malaysia sebagai negara yg paling maju dlam segi communication


mmg besar lah cita2 aku.. aku mmg suka mengkaji satelit2 nie.....


 k lah mmber aku nie bising dah.. yelah lancar sungguh aku menaip.. dia kater aku nie tulis report plak.. hahahaha... 


seeeeeeeeeeeeee  ya......... kuatkan hati tmbahkan iman di dada............ salam manis dan syg dari ku.........

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Firman ALLAH s.w.t bermaksud

"Dan Kami tidak mengutus Rasul-rasul sebelummu (wahai Muhammad) melainkan orang-orang yang tentu makan minum dan berjalan di pasar-pasar, dan Kami jadikan sebahagian dari kamu sebagai ujian dan cubaan bagi sebahagian yang lain, supaya ternyata adakah kamu dapat bersabar (menghadapi ujian itu)? Dan (ingatlah) adalah Tuhanmu sentiasa Melihat (akan keadaan makhluk-makhlukNya)."-Surah Al-Furqan:ayat 20