CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Selasa, 22 Disember 2009

Aku Bersyukur padaMu YA ALLAH

salam kasih ku wat tetamu yg sudi menjguk blog saya yg tidak seberape ini...

dah dua saya berperang dgn sistem UiTm.. hrm xtau nak salahkan siapa.. tapi saya bersyukur kerana ALLAH telah mempermudahkan urusan saya apabila proses pndaftrn group. walaupun x same kelas dgn kawan saya yg saya kenal mgkin ader hikmah nyer supaya saya blh bnyak communictd dgn org sekeliling..hehehe saya nie susah sikit nak berckp dgn org yg saya xknl..

saya bersyukur kerana ALLAH mempermudahkan kerja saya dgn satu persatu. ALHAMDULILLAH....
ALLAH S.W.T MAHA MENGETAHUI
DIA mengetahui apa yg akan berlaku pada esok hari..
bila ku munasabah diri nie...
aku menangis...
aku terharu bhwa ALLAH yg wat ku bahagia....
kerana ALLAH lah ku sedar betapa bnyaknyer  kesilapan yg telah ku lakukan
kerana ALLAH lah ku sedar yg ALLAH menyayangi ku...
coz kalo bukan kerana ALLAH lah saya dah jauh terpesong dari ladasan agama....

sungguh manis nyer hikmah yg ALLAH berikan kepada kita...
kita yg patut mencari kemanisan di sebalik kejadian yg telah di tentukan olehNYA..

cinta ku pada mu mula bertaut YA ALLAH...
cinta yg teragung... cinta kepada ALLAH dan RASULALLAH

ku mencari cinta yg cintanya kepada ALLAH.......







Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Firman ALLAH s.w.t bermaksud

"Dan Kami tidak mengutus Rasul-rasul sebelummu (wahai Muhammad) melainkan orang-orang yang tentu makan minum dan berjalan di pasar-pasar, dan Kami jadikan sebahagian dari kamu sebagai ujian dan cubaan bagi sebahagian yang lain, supaya ternyata adakah kamu dapat bersabar (menghadapi ujian itu)? Dan (ingatlah) adalah Tuhanmu sentiasa Melihat (akan keadaan makhluk-makhlukNya)."-Surah Al-Furqan:ayat 20