CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Selasa, 7 September 2010

Start Cuti RAyA

salam kasih buat pembaca... huhuhu skrg cuti untuk raya dah mula... aku pun kemas-kemas utk pulang ke kg... sebelum itu, aku pg jalan2 sekitar seksyen 7 untuk cari sedikit kerepek dan kuih untuk dibawa balik ke kampung halaman yang tercinta..... 

Pada hari sabtu, kak long datang ambik aku untuk dibawa pulang ke kampung.. huhuhuh sebelum pulang ke kampung aku, kak long dan abg ipar aku singgah sebentar ke Stadium Malawati shah alam..
huhuhu penat bukan kepalang.. bukan beli pun tapi berjalan je lebih... nak tercabut kaki aku.. huhuhu

dah siap shoping aku dapat beli 2 tudung + kasut dan baju muslimah.. baju raya aku jahit sendiri, aku beli time 31 Ogos ari 2... pas plak aku nak jahit baju pemberian budak umah aku dan budak umah andik... aku dah siap potong cume x jahit jer lagi coz tiba2 mesin jahit tepi x berape elok......

nnti dah siap aku akan letakkan baju hadiah pemberian my house dalam blog nie.. sebagai tanda penghargaan di atas pemberian diorg....


hehehe... lagi 3 ari jer lagi nak raya... sedih jugak rasanya nak meninggalkan puasa yang best... terlalu bnyak hikmah yang ader di bulan puasa nie... 

aper pun selamat hari raya dan maaf zahir batin dari aku..

wassalam...................

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Firman ALLAH s.w.t bermaksud

"Dan Kami tidak mengutus Rasul-rasul sebelummu (wahai Muhammad) melainkan orang-orang yang tentu makan minum dan berjalan di pasar-pasar, dan Kami jadikan sebahagian dari kamu sebagai ujian dan cubaan bagi sebahagian yang lain, supaya ternyata adakah kamu dapat bersabar (menghadapi ujian itu)? Dan (ingatlah) adalah Tuhanmu sentiasa Melihat (akan keadaan makhluk-makhlukNya)."-Surah Al-Furqan:ayat 20