CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Jumaat, 3 Julai 2009

3 JULAI 2009

salam..
b4 aku memulakan bicara, aku ingin mengucapkan selamat ulang tahun kelahiran yg ke 22 tahun kepada kwn ku a.k.a 2 pupuku.. iaitu Nor Hidayah Bt Mohd Nasir.. ok aper mengenai 3 julai nie sbnrnyer adalah ari kematian almarhamah bonda ku iaitu Aziah bt Md Dahan.. yg telah pergi kerahmatullah pada 3 julai 2000.. semoga roh nya diberkati ALLAH S.W.T.. amin..
dah 9 tahun bonda ku pergi meninggalkan kami sekelurga, rase mcm bru jer lagi skrg adikku yg bongsu dah pun mencecah usia 11 tahun.. maknenya ibuku pergi semasa adikku usia 1 tahun setgh..terlalu kecil dia telah kehilgan ibuku.. mmg sedih tapi semua nie ada hikmah diseblik kejadiaan yg Allah izinkan..Ibuku meninggal disebbkn penyakit astma..n last sekali adalah, tarikh nie lah jgk aku last jmpe arwah ex aku.. time nie aku nak pg ambik sijil tamat pengajian di KPTM kuantan. xsgka jmpe dia jgk, mse nie ktorg dh putus... n time nie lah jgk dia beria2 nak jmpe dgn aku.. upenya nielah kali terakhir aku dpat jmpe n berckp dgn nie....
mak n zam syida doakn korg bahagia disana,, mgkin suatu ari kami akan menyusl mengikut mak&zam jgk.. semoga mak&zam ditempatkan di kalangan para solehen...amin...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Firman ALLAH s.w.t bermaksud

"Dan Kami tidak mengutus Rasul-rasul sebelummu (wahai Muhammad) melainkan orang-orang yang tentu makan minum dan berjalan di pasar-pasar, dan Kami jadikan sebahagian dari kamu sebagai ujian dan cubaan bagi sebahagian yang lain, supaya ternyata adakah kamu dapat bersabar (menghadapi ujian itu)? Dan (ingatlah) adalah Tuhanmu sentiasa Melihat (akan keadaan makhluk-makhlukNya)."-Surah Al-Furqan:ayat 20