CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Jumaat, 17 Julai 2009

Admire

hai.. knper lah sem nie aku makin gatai... hahahah 2 sajer monolog sendiri.. sajer je nak sedapkan hati.. tapi atiku nie tetap kat sorg nie.. hrm susah aku nak luper kan org 2.. n smpai skrg aku mcm dah xreti nak couple.. hahaha 2 lah padah saper couple dgn aku...mmg susah giler.. kalo utk pengetahuan korg semua, nie dah masuk 6 org aku tolak, bkn aper aku just suka kwn ramai2.. tapi kenaper semua xpaham.. aku nie xdelah baik sgt.. biase2 je.. aku just berserah pada ALLAH je.. yelah aku kan tgh stdy, xperlu lgi pikir pasal nie.. hehe skrg aku suka kat mamat nie.. tapi aku just suka tgk dia jer.. tapi dalam hati xde pun.. tau xsbb aper... hahaha 2 kena tnyer org umah aku...aku xlayak nak damping dgn dia bcoz dia baik sgt.. aku nie hrm hanyer tuhan sajer yg tahu... lelaki baik utk perempuan baik, n sebaliknyer... hahaha aper2 pun aku pelik knper ramai org mengata kan aku nie kawan awal.. xlogik lngsung.. yelah aku nie perngai giler n mcm budak2 g.. x matang langsung.... entah aper2 pun tntg jodoh aku serah kan kepada ALLAH.. hehe stdy dulu bru pikir pasal kahwin... yelah kang bercinta bagai nak rak tapi kwin dgn org lain kan...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Firman ALLAH s.w.t bermaksud

"Dan Kami tidak mengutus Rasul-rasul sebelummu (wahai Muhammad) melainkan orang-orang yang tentu makan minum dan berjalan di pasar-pasar, dan Kami jadikan sebahagian dari kamu sebagai ujian dan cubaan bagi sebahagian yang lain, supaya ternyata adakah kamu dapat bersabar (menghadapi ujian itu)? Dan (ingatlah) adalah Tuhanmu sentiasa Melihat (akan keadaan makhluk-makhlukNya)."-Surah Al-Furqan:ayat 20