CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Rabu, 29 Julai 2009

PatUt Ke????????

salam... kawan2 ku sekalian n pembaca yg dihormati....
aku nie ade satu maslh... entah lah mgkin sebb krisis antara ex housemate aku dgn aku n housemate aku....ader satu hari , tn umah baru aku nie tepon... n dia berckp dgn housemate aku... tn umah aku nie cerita lah yg ade seorg ibu kepada salah sorg ex-housemate aku nie mengadu n minta deposit umah blik kepda tn umah ktorg...dia wat alasan yg anak dia pindah adalah disebbkan bilik bocor(tapi sebnrnyer xbocor pun).. so tn umah nie tnyer lah kat housemate aku.. adekah umah xelok... housemate aku bgtau yg umah ok je.. n naper en tnyer mcm 2... tn umah 2 cerita lah hal sebnrnyer kpde housemate aku.. aper lgi dapat je tau sape pnyer angkarn housemate aku nie mengamuk lah.. dia mrh sebb ex housemate aku nie cerita xbetul kat mak dia... 2 yg dia mengamuk n then mak dia mintk duit deposit 350 rgt.. mne leh.. coz ktorg ader agrmnt n dalam mase setahun ktorg xleh kuar dari rumah 2 kalo xde aper2 yg rosak... tapi masalahnyer ex-housemate aku nie dah dikira menlanggr argmnt 2....dah plak 2 dia yg tnda tgn surat argmnt 2.. patut ke dia dapat duit deposit??? lagipun dia xcri penggnti pun...
n mlm 2 aku siko lah dia.. last2 aku terkate mcm2 kat dia... bkn niat aku tapi mase 2 aku mrh sgt... coz dia ckp terbelit2.. n aku terantar msj yg aku nak laga2 kn dia n kwn dia.. tapi aku xde niat pun mcm 2... mase 2 kwn aku suruh taip, aku pun taip.. tapi hati nie kate xbaik wat mcm 2....mcm mane nie??? xbaik kan aku wat org mcm 2.. walau aper pun org wat kite tapi kita jgn bls balik kan... kalo dua org ex housemate aku bace nie... aku mintak maaf lah kat korg...
aku xde niat nak wat mcm nie.... aku selalu doa supaya ati mereka terbuka utk memaafkan aku nie b4 aku menghembus nafas yg terakhir............................................................................

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Firman ALLAH s.w.t bermaksud

"Dan Kami tidak mengutus Rasul-rasul sebelummu (wahai Muhammad) melainkan orang-orang yang tentu makan minum dan berjalan di pasar-pasar, dan Kami jadikan sebahagian dari kamu sebagai ujian dan cubaan bagi sebahagian yang lain, supaya ternyata adakah kamu dapat bersabar (menghadapi ujian itu)? Dan (ingatlah) adalah Tuhanmu sentiasa Melihat (akan keadaan makhluk-makhlukNya)."-Surah Al-Furqan:ayat 20