CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Selasa, 28 Julai 2009

Hati TerUsik LAGi

salam... nie lah aku, bile aku duk sorg, mula lah, hati aku mula lah nak nagis je... nape ek... sbb aku suka pendam masalah aku kot... entah sejak si dia dah xde dlm dunia nie, aku bnyak simpan rahsia sorg2... entah... xmcm dulu... aku sedar diri ni hipokrit tapi aku xsuka tunjuk muka sedih aku kat kwn2 n sahabat aku... mesti diorg tnye ape mslh aku...so aku selalu wat happy walaupun hati nie pedih teramat sgt.. hanya ALLAH saja yg tau...........

sory kawan2 ku.. bkn niat aku nak tipu tapi ati aku nie xsmpai ati tgk korg pikir n tanggung masalh aku.. aku nie nmpk je mcm ni tapi ati aku lembut...

korg lah kawan aku dunia n akhirat...
thanks kawan2 aku sekalian....................

tapi utk pengetahuan korg ati aku selalu tertanya nape ek aku selalu di permainkan????

aku xpernah mainkan perasaan org....

aku dah serik.......... aku xnak dipermainkan utk kali kedua.........
jgn salah kn aku kalo suatu ari aku xsuka dgn pragai kaum adam...

now aku nak pikir pasal cita-cita aku....
pasal jodoh 2 biarlah ALLAH yg menentukan......................

doakan saja aku dapat yg elok2.............................

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Firman ALLAH s.w.t bermaksud

"Dan Kami tidak mengutus Rasul-rasul sebelummu (wahai Muhammad) melainkan orang-orang yang tentu makan minum dan berjalan di pasar-pasar, dan Kami jadikan sebahagian dari kamu sebagai ujian dan cubaan bagi sebahagian yang lain, supaya ternyata adakah kamu dapat bersabar (menghadapi ujian itu)? Dan (ingatlah) adalah Tuhanmu sentiasa Melihat (akan keadaan makhluk-makhlukNya)."-Surah Al-Furqan:ayat 20