CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Jumaat, 7 Ogos 2009

Kemaafan buat kawan-kawanku

salam n selamat pagi..

huhuhu pada 8 ogos 2009 bersamaan hari sabtu akan berlangsung tournement bowling padang... hehehe aku masuk SAF.. wakil kejuruteraan elektrik lah.. tapi walaupun hatiku gembira ttpi kau masih serba salah lagi.. hehehehehe kalo korg nak tau.. ari tournement 2 jatuh pada hari last ktorg wat modul.. memang sedih lah... kitrg xdpt ikut modul 2 n ktorg kena repeat modul 3.. memang sedih lah..tapi nak wat mcm ne..hari2 aku serba salah... aku rasa bersalah kat kwn2 aku bcoz aku yg ajak diorg menyertai tournement 2.. kepada kawan2 ku yg terlibat dalam tournement 2 aku minta maaf bnyak2.. aku xsangka leh jadi mcm nie....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Firman ALLAH s.w.t bermaksud

"Dan Kami tidak mengutus Rasul-rasul sebelummu (wahai Muhammad) melainkan orang-orang yang tentu makan minum dan berjalan di pasar-pasar, dan Kami jadikan sebahagian dari kamu sebagai ujian dan cubaan bagi sebahagian yang lain, supaya ternyata adakah kamu dapat bersabar (menghadapi ujian itu)? Dan (ingatlah) adalah Tuhanmu sentiasa Melihat (akan keadaan makhluk-makhlukNya)."-Surah Al-Furqan:ayat 20