CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sabtu, 22 Ogos 2009

Rindu KU pada KeLUarGA

my beloved family

salam.. b4 2 aku nak ucap selamat berpuase kepda semua umat islam di seluruh dunia...


sedih aku bila tgk ramai kwn2 aku balik kg coz nak berbuka n sahur bersama keluarga mereka.... ape xsedih aku xleh balik coz aku ada common test.. biler tahu 2 mmg frust menongeng lah.. tapi aku redha.... entah aku rindu kan keluarga kau.. last aku balik ari 2.. mase midsem.. tapi time 2 xleh wat aper sgt coz time 2 aku xberape sihat..... aku cdng nak balik time hari merdeka... aku nak sambut dgn family aku plak.. dah berpe thun aku xsmbut dgn mereka.. rindu aku pada mereka membuak2... paetang tadi aku rase nak nangis je.. mane xnyer..akk aku tepon aku... sedih lah coz aku sorng xde kat umah 2....aku harap2 minggu depan leh lah aku balik kg mkn sama dgn family aku... aku indu masakan kg...lidah aku nie rase nak makn maskn kat umah 2 je.... aku doakan semoga keluarga aku dalam keadaan sihat walafiat.....amin............

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Firman ALLAH s.w.t bermaksud

"Dan Kami tidak mengutus Rasul-rasul sebelummu (wahai Muhammad) melainkan orang-orang yang tentu makan minum dan berjalan di pasar-pasar, dan Kami jadikan sebahagian dari kamu sebagai ujian dan cubaan bagi sebahagian yang lain, supaya ternyata adakah kamu dapat bersabar (menghadapi ujian itu)? Dan (ingatlah) adalah Tuhanmu sentiasa Melihat (akan keadaan makhluk-makhlukNya)."-Surah Al-Furqan:ayat 20