CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Rabu, 2 September 2009

AL-Quran digital

lama benar aku x tulis blog ni.. huhuhuhu mmg bz memanjang je time pose nie... akhir nyer pada rabu minggu lepas aku dapat gak beli al-quran digital utk ayah aku.. mmg penatlah.. cdg nak beli yg murah sikit tapi tgk dia nyer function xok.. so belilah mahal sikit jnji tahan lama.. waranty dia mcm waranty kereta tau...5 tahun...hehehe aku tgk ayah aku mcm suka je.. alhamdulillah.. suatu hari kalo aku pnjg umur aku pun nak beli satu gak.. best leh hafal tau ayat quran 2.... moga2 ayah aku suka... nie dia quran digital yg aku beli utk ayah aku...




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Firman ALLAH s.w.t bermaksud

"Dan Kami tidak mengutus Rasul-rasul sebelummu (wahai Muhammad) melainkan orang-orang yang tentu makan minum dan berjalan di pasar-pasar, dan Kami jadikan sebahagian dari kamu sebagai ujian dan cubaan bagi sebahagian yang lain, supaya ternyata adakah kamu dapat bersabar (menghadapi ujian itu)? Dan (ingatlah) adalah Tuhanmu sentiasa Melihat (akan keadaan makhluk-makhlukNya)."-Surah Al-Furqan:ayat 20