CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Rabu, 2 September 2009

31 0gos


salam semua.. sebelum itu aku nak ucap selamat meyambut hari kemerdekaan yg ke 52 tahun.. tema kali ini adalah satu malaysia,.. tahun ini memang sambutan merdeka dia xsemeriah tahun2 lepas coz nak hormat bln pose... tapi bg aku tahun nie lebih bermakne dari tahun2 lepas coz tahun nielah aku kesempatan sambut birthday aku kat umah aku.. dah 4 tahun aku xsmbut dgn family aku.. walaupun tiada kek tahun nie, tapi lebih bermakne coz smbut dg org yg tersyg.. hehehehehe mmg sernk lah...lepas 2 aku pulang ke umah sewa aku ada kejutan walaupun pelbgai rintangan aku nak blik ke shah alam.mcm yg terjadi, dgn jem nyer, dgn berbuka kat lrt nyer n sebgainya.. akhirya aku smpai kat umah, aku dpat bear biru yg cntik dri sahabat aku iaitu kue,dc n ida.. thanks.. aku ingat 2 je.. tapi mala pun kasi gak... thanks korng semua... bgi aku korng wish birthday aku pun dah cukup makne bgi aku tau... kornglah sahabat dunia n akhirat.... thanks all my friend...
hadiah2 yg kwn2ku kasi....



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Firman ALLAH s.w.t bermaksud

"Dan Kami tidak mengutus Rasul-rasul sebelummu (wahai Muhammad) melainkan orang-orang yang tentu makan minum dan berjalan di pasar-pasar, dan Kami jadikan sebahagian dari kamu sebagai ujian dan cubaan bagi sebahagian yang lain, supaya ternyata adakah kamu dapat bersabar (menghadapi ujian itu)? Dan (ingatlah) adalah Tuhanmu sentiasa Melihat (akan keadaan makhluk-makhlukNya)."-Surah Al-Furqan:ayat 20