CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Ahad, 6 September 2009

maner lebih penting??

salam.. hrm entah tiba2 aku terpanggil utk tulis blog pade pg yg hening nie... tajuk dia memang best... kawan or kekasih yg lebih penting??? bkn aper coz aku dah bnyak terasa dgn kwn2 aku hal nie...bkn aper, aku tgk kwn2 aku bnyak berubah bila dh ader pakwe or makwe.. bkn aku jeles pun.. aku nak jeles?? kirim salam lah.. coz aku jgk pernah bercouple... tapi xdelah seteruk kwn2 aku nie... bkn aku nak kutuk kwn aku sendiri tapi xteragak2.. nnti aku gaduh dg pakwe cari saper??? bkn ker kwn baik jgk dia cari?? see.. mgkin pada diorg kekasih adalah lebih penting coz diaorg cinta kat pakwe diaorg.. hehehehehe.. kdg aku heran, diorg kalo gaduh mesti wat keje bodoh 2.. cth nyer nak bunuh diri lah, xnak mkn lah, mndi berjam2 lah... bodoh... seksa badan sendiri, padahal pakwe korng xde sakit pun... cubelah gaduh 2 pikir dulu sebelum wat... aper2 pun jgn taksub sgt dgn bercinta nie... bercinta dgn manusia xkan kekal maner pun.. cinta lah dgn ALLAH s.w.t coz cinta 2 lah yg kekal.....cinta hakiki...n aku tgk kwn2 aku sekarg bnyak habiskan masa dgn pakwe, sdgkan kwn penting gak... pikir2 lah ye wahai kawan2ku yg bercinta ini...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Firman ALLAH s.w.t bermaksud

"Dan Kami tidak mengutus Rasul-rasul sebelummu (wahai Muhammad) melainkan orang-orang yang tentu makan minum dan berjalan di pasar-pasar, dan Kami jadikan sebahagian dari kamu sebagai ujian dan cubaan bagi sebahagian yang lain, supaya ternyata adakah kamu dapat bersabar (menghadapi ujian itu)? Dan (ingatlah) adalah Tuhanmu sentiasa Melihat (akan keadaan makhluk-makhlukNya)."-Surah Al-Furqan:ayat 20