CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Rabu, 14 Julai 2010

Saya Adalah Saya..

salam... kepada pembaca semua...

sudah seminggu sesi kuliah UiTM -Shah Alam telah bermula.. tapi mungkin awal-awal pembelajaran masih kurang sibuk lagi.. heheh tengok lah kalo lab dah start.. mugkin kesibukan diri ini menjadi teman dalam diri seorang pelajar macam saya... tapi walaupun sibuk macam maner pun... ALLAH kiter jangan kiter luper.. awal kuliah ini sudah 2 buah buku saya telah habis baca.. tapi bukan buku subject yg saya ambil.. tapi buku-buku ringan utk mengisi ilmu di dada ini...
alhamdulillah.. ..
sem nie bnyak yang aku belajar... ilmu baru....seronok sgt sem nie.. bnyak benda baru yang saya belajar... barulah saya nampak kesernkn major communikasi ini... .

enteri kali nie bukan membosan kan...
sem nie saya nak ubah perangai saya menjadi seorang penyabar.. walaupun orang nak sakit kan hati saya, saya akan tetap sabar selagi boleh.. biarlah orng nak wat aper... kiter xperlulah balas balik.. just berdoa semoga hati terbuka utk tidak wat lagi perkara-perkara demikian....

kepada abg-abg senior ku.. saya mintak maaf coz sem nie saya xmasuk SAF utk pasukan bowling padang.. saya xde comiment kpda pasukan dan perlawanan nnti... 
aper yg saya jnji mase celebrte ari itu anggap lah sebgai ucapan kosong sajer...

SAF kali ini dapat sambutan yang menggalakan...tahniah kpda pihak pengurusan.. coz berjaya tarik pelajar FKE utk bersukan....




kenangan bersama pasukan bowling padang SAF 09


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Firman ALLAH s.w.t bermaksud

"Dan Kami tidak mengutus Rasul-rasul sebelummu (wahai Muhammad) melainkan orang-orang yang tentu makan minum dan berjalan di pasar-pasar, dan Kami jadikan sebahagian dari kamu sebagai ujian dan cubaan bagi sebahagian yang lain, supaya ternyata adakah kamu dapat bersabar (menghadapi ujian itu)? Dan (ingatlah) adalah Tuhanmu sentiasa Melihat (akan keadaan makhluk-makhlukNya)."-Surah Al-Furqan:ayat 20