CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Khamis, 8 Julai 2010

seM Baru

salam.....
minggu nie bermulalah sem baru aku.. sem 7.. huhuh tahun akhir...
mcm biaselah aku memilih subject yg aku minat.. masuk2 sem jer aku nak kena siap kan report FYP aku yg tertangguh.. dan kena cari lagi input2 yg mengenai gempa bumi...

aku tnyer org... bnyak org xwat lagi.. aku jer yg wat... coz sem depan aku nak praktikal.. jadi aku kena siap awal2 lah dulu...

huhuhu sem nie bnyak yg aku beljr pasal comm.. memang minat aku... aku suka... hehehe aper org nak kater kater lah.. rezeki, jodoh dan ajal semuanya di tgn Tuhan... 

aper pun sem nie aku kena kuatkan semgt aku utk aku tempohi pelbagai rintgn dan halangan utk aku berjaya...


InsyaALLAH.......................

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

Firman ALLAH s.w.t bermaksud

"Dan Kami tidak mengutus Rasul-rasul sebelummu (wahai Muhammad) melainkan orang-orang yang tentu makan minum dan berjalan di pasar-pasar, dan Kami jadikan sebahagian dari kamu sebagai ujian dan cubaan bagi sebahagian yang lain, supaya ternyata adakah kamu dapat bersabar (menghadapi ujian itu)? Dan (ingatlah) adalah Tuhanmu sentiasa Melihat (akan keadaan makhluk-makhlukNya)."-Surah Al-Furqan:ayat 20